Rigtig glas?
Alle rammer er med rigtig glas - på nær rammer i størrelsen 100x100 og 100 x 140 cm
Tykkelse på rammerne?
I Aluminium er alle rammestørrelser 1 cm (dyb og bred).
I trærammerne måler de 1,5 cm (dyb og bred) i størrelserne 30 x 40, 40 x 50, 50 x 50 og 50 x 70 cm.
Rammerne i størrelserne 70 x 100 cm samt 100 x 140 cm er 2 cm (dyb og bred).
Er der world wide shipping?
Det kan du tro. Vi tilbyder levering til hele verden - også til de fjerneste Stillehavsøer.
Hvor lang leveringstid kan jeg forvente?
Danmark: 1-4 hverdage
Norden: 3-5 hverdage
Europa: 3-7 hverdage
Oversøisk: 7-10 hverdage
Hvilken leveringsmetode benytter I?
Alle ordrer i Norden leveres med GLS. Øvrige ordrer leveres med DHL
Hvor kan jeg returnere min ordre?
Ved returnering af din ordre, bedes du sende en mail til tina@conformo.dk, med dit ordrenummer samt en besked om, at du sender din ordre retur. Det er vigtigt, at du ligeledes har et tracking-nummer på din returforsendelse således, at vi kan følge forsendelsen.
Hvilket papir benytter I?
Korsbeak Visual har nøje udvalgt papiret til print. Korsbaek Visual mener ikke blot, at motivet gør værket, men også selve papiret. Derfor er alle prints på nøje udvalgt Hahnemühle-ark.
Hahnemühle-ark er i så god kvalitet, at hvis du opbevarer arket korrekt, kan du godt regne med, at det holder i rigtig mange år. Hahnemühle er etableret tilbage i 1584 i Dassel, Tyskland - og står inden for god tysk kvalitet.
Er rammerne håndlavet i Italien?
Udover, at tilbyde eksklusive prints, tilbyder Korsbaek Visual også rammer i høj kvalitet, i et minimalistisk og stilfuldt design. Rammen er håndlavet og produceret i Italien. Rammerne fås i alt fra aluminium, massivt egetræ og til de helt nyankomne varianter i bl.a. farverne rosa, cashmere grå, blå og mange flere - de skal både ses og mærkes!
Min vare er beskadiget i posten?
Du bedes sende foto, af beskadiget emballage af forsendelse med synlig pakkelabel, og ligeledes foto af varens skade. Dette samles i en mail til tina@conformo.dk, med ordrenummer og kontaktinformation.
Forkert vare?
Sommetider kan der ske en menneskelig fejl. I dette tilfælde skal du blot sende dit ordrenummer, samt foto af din modtaget vare til tina@conformo.dk. Så sørger vi for du får den rigtige vare.